Ofis Taşımacılığı

Ofis Taşımacılığı

Kuzenler Kiralık Asansör olarak 2010 yılından bu yana İstanbul’un en profesyonel ofis taşımacılığı hizmetini vermekteyiz. Şehir içi ve şehirlerarası evden eve nakliyat, arşiv taşımacılığı, askılı tekstil taşımacılığı gibi hizmetlerimizde nakliyat sektöründe öncü olan firmamız, ofis taşımacılığı işlemlerinizi de yine asansörlü nakliyat servisi ile gerçekleştirmektedir. Son teknolojik sisteme sahip asansörlerimizle yaptığımız ofis taşımacılığı işlemleri, kalite politikamızdan ödün vermeden en uygun fiyatlı nakliyat hizmetlerini kapsamaktadır. Ev ve ofis taşımacılığı konusunda sayısız referansımız ve müşteri memnuniyeti ilkemiz ile sizlere en iyi hizmeti sunmayı amaçlıyoruz.

Ofis Taşımacılığı Nedir?

Ofis taşımacılığı, parça veya komple eşyaların yeni adresinize ulaşım sürecini kapsamaktadır. Taşıma öncesinde detaylı ekspertiz incelemeleri gerektiren bu nakliye süreci, son derece titiz bir şekilde alanında uzman firma aracılığı ile yapılmalıdır.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Kuzenler Kiralık Asansör aracılığıyla yapılacak nakliye işlemlerinizin öncesinde sizlere kapsamlı bir ekspertiz hizmeti sunmaktayız. Ekibimizin ofisinize gelerek yaptığı bu keşif sürecinde ofis malzemelerinin kırılganlık durumu analiz edilir. Cam sehpalar, değerli vazolar veya maddi değeri yüksek olan eşyalar var ise, özel ambalajlama yapılması için tek tek listelenir. Bu şekilde eşyalarınızın en az hasarla nasıl taşınabileceğinin bir planı yapılır. Ardından eşyaların ebat ve ağırlığına uygun mobil asansörler sağlanır ve nakliye işlemleriniz başlar.

Ofis Taşımacılığı Nerelere Yapılabilir?

Gelişmiş araç filomuz ve son teknoloji asansörlerimiz aracılığıyla, İstanbul’un 39 ilçesinden Türkiye’nin 81 iline kadar ofis taşımacılığı işlemlerinizi gerçekleştirmekteyiz.

Sigortalı Ofis Taşımacılığı Nedir?

Kuzenler Kiralık Asansör olarak taşımacılık işlemlerimizde müşterilerimize sunduğumuz bir diğer hizmet ise sigortalı nakliyat hizmetidir. Sigortalı nakliyat, olası bir kaza veya yangın durumunda eşyalarınızın garanti altına alınmasını sağlamaktadır. Ofis malzemelerinizin tamamı değerinde sigorta yapılarak kaza sonucunda eşyalarınızın hasar görmesi halinde, maddi zarar sigorta kapsamında karşılanmaktadır.

Ofis Taşımacılığı Fiyatları Nedir?

Evden eve nakliyat ve diğer tüm taşımacılık işlemlerinde olduğu gibi ofis taşımacılığında da fiyatlar ekspertiz incelemeleri sonucu belirlenmektedir. Her ofiste bulunan mobilyalar ve bu mobilyaların yoğunluğu; taşıma işlemlerinde gerekecek ambalaj sayısını, mobil asansörleri, nakliye araçlarını ve yardımcı eleman sayısını etkilemektedir. Bu nedenle bütçenize en uygun fiyat listesini yapacağımız keşif sonucunda sizlere sunmaktayız.

Kuzenler Kiralık Asansör Aracılığı İle Ofis Taşımacılığı

Firmamız, ofis taşımacılığı alanında sahip olduğu yüzlerce referansın yanı sıra 11 yıllık deneyimle nakliyat hizmeti vermektedir. İstanbul’un en çok tercih edilen nakliyat firması olarak bu sektörde sizler için en kaliteli hizmetleri en uygun fiyatlara gerçekleştirmek temel hedefimizdir. Müşteri memnuniyetini kendilerine ilke edinmiş uzman ekibimiz, ofis eşyalarınızın ambalajlanmasından taşınmasına kadar her aşamayı titizlikle sürdürürler. Ofis taşımacılığının ne denli dikkatli yapılması gerektiğinin bilincinde olan firmamız, eşyalarınızın en ufak bir çizik dahi almaması adına özenle çalışmaktadır. Kuzenler Kiralık Asansör olarak Türkiye’nin 81 iline en kaliteli nakliyat hizmetini sağlamaktan gurur duyarız.

16 Mayıs 2021
14 kez görüntülendi

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Ziyaretçilerimiz tarafından yapılan yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?